.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
این مرد اعضای مافیای دلار را میشناسد!؟

یک فعال بخش خصوصی مدعی است که اعضای مافیای ارز ودلار را میشناسد و میداند که انها چه رابطه ای با برخی خارج نشین ها دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از قدس آنلاین هادی غنیمی فرد , رییس کنفدراسیون خانه های صنعت و معدن کشور گفت که میداند چه کسانی بازار ارز ودلار را آشفته کرده و هدف انها از آشفته کردن بازار چیست .

به اعتقاد وی آنها میخواهند که با افزایش قیمت ارز سود خود را برده و با برخی خارج نشین ها در دوبی و سایر کشورها در ارتباط هستند.

هادی غنیمی فرد که انها را مافیا نامید به انها اولتیماتوم دادکه اگر دست از سر بازار ارز ودلار که به اعتقاد وی , تمام مشکلات این روزها زیر سر انها ست , انها را به مردم و دستگاههای مسوول معرفی خواهد کرد .

وی همچنین گفت که این افراد در جلساتی که برگزار میکنند برای اشفته تر کردن بازار نقشه میکشند و گویا قصد ندارند دست از سر بازار ارز کشور بردارند تا به مقصود خودبرسند .

وی صراحتا تهدید کرد که اگر این شیوه وروش انها ادامه پیدا کند و خدمت انها به دشمنان تداوم پیدا کند , مجبور خواهد شد که انها را معرفی کند تا به سزای اعمالشان برسند .

این اظهارات درحالی است که احمدی نژاد , رییس جمهوری کشورمان نیز چندی قبل در مصاحبه ای تلویزیونی مدعی شده بود , عده ای در کشور هستند که برای مقابله با سیاستهای دولت بازار ارز را در دست گرفته واشفته میکنند .

مساله دست داشتن برخی عناصر وابسته به خارج کشور پیشتر از سوی برخی مسوولان اطلاعاتی نیز مطرح شده بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.